lördag 27 november 2010

Post

När jag kom hem igår kväll hann jag inte hämta posten för allt jag handlat i butiken skulle upplockas och i kylskåp och maten kokas. men sambon var snäll och tog in posten. Fredags posten brukar ju inte vara så givande , så jag tänkte att det bara var vasabladet och lansbygdensfolk. Men tji fick jag och glad blev jag när jag märkte att jag fått årets sista nummer av journal chocolat.
En tidning som enbart handlar om Choklad. Blev så glad lade mig på soffan och njöt av läsningen. En del härliga julrecept fanns det också i tidningen. Kommer nog att prova nått av recepten.
Blev ännu ivrigare att hålla på med något eget, man blir så inspirerad av tidningen och dess articklar.


Fina bilder man blir ju snål på läcker heterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar