onsdag 1 september 2010

Ivern river i min kropp..

Ja minsann ivern river i min kropp, baksuget kittlar i mina fingrar!:)
Jag skulle kunna ställa mig och baka någonting vad som helst. Men vart ska jag göra av med det, jag har bröd, kakor och annat smått&gott i frysen, jag har småbröd i en burk på bänken. Så är det var eviga dag tycker jag ja kunde baka någonting hela tiden men vem skall äta upp allt jag gör..
Jag har recept i tusental och hinner inte röja baka undan vartefter jag hittar flera recept.. Så vad ska man då göra?
Skulle va med ett eget litet bageri där man kunde göra det man helst ville och sen sälja det.



5 kommentarer:

  1. tror ja har 1½ brö kvar.. saan måst ja no nästan beställ meir åv d! vi tyckt e va såå goo båda två :)//maria

    SvaraRadera
  2. Mmmm... siir väldigt gott ut! :) Start ett bageri, jer får du i all fall ein stamkund! :)

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig blogg! :)

    SvaraRadera
  4. Ja kusin he sku ja no kun gör men he behövs tyvärr fleir än ein stamkund!:)
    Tack Emma B!:)

    SvaraRadera