måndag 14 februari 2011

Cupcakes med dagens tema

Denna dag till ära bakade jag cupcakes och bjöd mina arbetskamrater på dessa.
Behöver ju börja någon gång med dessa för att få lite erfarenhet, så då passade det bra nu. Det blev chokladcupcakes med apelsinfrosting.
Blev dock inte fullt nöd med utseendet, frostingen blev lite lös. Men övning ger träning . Misstänker att det blir en sats med nya cupcakes innan veckan är slut. Svägerskan är på väg hemåt så det passar ypperligt att göra en sats att bjuda på då.

Glad vändag på er alla läsare!

2 kommentarer:

  1. Va gott de ser ut! Frostingen ger nog de lilla extra, men hur går de att frysa? Eller ska man lägga på den först efter upptining isf?
    Trevlig vändag åt dej med! P

    SvaraRadera
  2. Om man bakar i förväg, och lägger i frysen tror jag att jag skulle göra frostingen då jag tinat upp cucakesen.

    SvaraRadera