fredag 29 oktober 2010

Ja tack!

Man tackar ju sällan nej om man får smörgåstårta, eller hur?!
Förra helgen tyckte sambon att jag skulle göra en smörgårstårta tills jag fyller, så varför inte. Ja sa att han kan ju lära sig göra en med det samma men han vari inte så " håga" på saken. För då kan man ju börja göra dom hela tiden så man får "leidon".
Men vi gjorde det iaf. Gjorde varsin fiskfyllning och så fyllde jag upp tårtan sen. Men då var det ju så att dom inte hade något smörgåstårtsbröd i butiken. Men man tar vad som finns så det blev råstabröds skivor. Mera plockande men det funka lika bra.Jag frös förståss ner den.Annars kunde man haft en mögelbomb i kylskåpet idag!:D
Så nu har jag dekorerat tårtan och den skall avnjutas till kvällens idol program!:)



1 kommentar:

  1. wow! siir gott ut, och lyxigt värre att få äta såndi på tumis! :) /Tanja

    SvaraRadera