lördag 26 maj 2012

Nu kan jag börja!

Har nu fått hemköpt de nya PROfeel produkterna, som Valio tillverkar, som jag är med i Buzzador och testar. Dessa produkter innehåller mera protein och mindre tillsatt socker. De ska vara mera mättande och bra som t.ex. mellanmål. Ge ny energi före eller efter att man har tränat  som exempel.



Åt en yoghurt med hallonsmak till morgonmål idag. Yoghurten hade en tjock och enligt mig bra konsistens. Den kändes kraftig och gräddig i smaken. Det märktes också att det är mindre socker i den än en vanlig yoghurt. Men emellanåt blev smaken svagare den kom inte fram helt. Men det smakade ändå bra man kände faktiskt att det var hallon den var smaksatt med.
Tyckte även att jag kände mig mättare av yoghurten lite längre. Denna produkt skulle jag rekommendera skilt åt dig som är aktiv med sport eller liknande den ger bra energi och du får lite variation på energiintagen


!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar