måndag 28 maj 2012

Favoriten

Fortsätter ännu med provsmakandet av de nya PROfeel produkterna från valio. Jag tycker det är riktigt roligt att få smak nya produkter och se om det är en hitt eller inte.
Nu har jag i varje fall hittat min favorit av all yoghurt och kvarg och de var den proteinrika Vaniljkvargen. Avnjöt min kvargburk i solen, som mellanmål,  hämtade nya krafter att fortsätta dagen med trädgårdsarbete och barnskötsel.
Kvargen var mild, mjuk, krämig och god i smaken. Testa den rekommenderar den varmt!

Har till sist testat Naturella Protein yoghurten. Den var ordentligt syrad. Men tycker att den vanliga naturella A- yoghurten var godare än den här. Konsistensen var bra som de andra yoghurtarna har varit. Favoritsmaken av  yoghurterna blev nog hallon för min del.

Vaniljkvarg och naturell yoghurt

Det finns ännu Proteindrycker med tre olika smaksättningar kaffe, choklad och jordgubb. Men fick inte tag på dem i den lokala affären där jag handlade. Så jag ska se om ja skulle hitta av dessa i någon annan affär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar