söndag 15 maj 2011

Firar

Nu har ni läsare passerat 10000 helt otroligt tycker jag att det är.:)

Skördade vårens första rabarber igår också det brodde nog på att jag skulle ha bladen med mig på kursen jag var på. Men själkarna var nog rätt så långa redan. Så därför bakade jag årets första rabarberpaj. Det var gott lyxade till det och hade vispad grädde till också.
Det är bara att börja beta av recepten som kommer i alla tidningar nu med rabarber.

Vilken är er favorit gjord av rabarber? Tar gärna emot recept och testar.!


2 kommentarer:

  1. Ooh, rabarberpaj e så gott. :) Mina har dock varit gömda under takstolar hela vintern, men tycks faktiskt börja växa upp, så snaaart blir det rabaraberpaj här också. :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Vilken mysig blogg du har! Att bero på nya recpet, så gjorde jag rabarberpajer med kolasmak i miniformat igår och det var hur gott som helst! Så det är mitt tips :)
    http://enkakaiugnen.bloggplatsen.se/2011/05/22/5423485-rabarberkolapaj-i-miniformat/

    SvaraRadera