fredag 26 augusti 2011

Stockholm

Var på en mini semester till Stockhom förra helgen. Så då är ju shoppingen ett måste eller hur?! Ja vi begav oss ut på stan för att se om vi kunde hitta något som passade oss. Hade tänkt köpa mera muffinsformar för jag visste det finns ju lite större utbud i en storstad. Och hittade faktiskt riktigt härliga formar. Tycker att de fyrkantiga pappersformarna är ur tjusiga. Det är nog för att de är så ovanliga här i våra trakter.
Samt en muffins bok till ett bra pris och bra innehåll från ett Coop varuhus. Där inhandlade jag också en Västerbottens ost. Finns i så många svenska recept och jag vet ju inte ens huur den smakar men nu har jag en stor bit så hoppas på att den är god!


4 kommentarer:

  1. Har följt din blogg ett tag. Allt ser jättegott ut som du lagar :)
    Västerbottens ost finns åtminstone på minimani och på Citymarket i Stenhaga. Har själv köpt den där senast igår :)

    SvaraRadera
  2. Trevligt att du följer med av det jag skriver!:) Tack för tipset det visste jag inte!:)

    SvaraRadera
  3. Oj muffinsformarna siir underbar ut, gillar skarpt. Baka muffins igår, men degen med kakao var så mörk att muffinsformarna inte ens syns, surt...

    SvaraRadera
  4. Jå he e tråkit tå mönstri fösvinnner emellanåt. Man köper ju formarna för dess fina utseende!:)

    SvaraRadera