torsdag 3 november 2011

Choklad med fyllning

Unnade mig en chokladplatta när jag fyllde år. Det var en lite "finare" choklad av märket Lindt som hade en jordgubbsfyllning. Denna choklad var ju ljuvligt god  kombination med den 70% kakaohalten och den lite söta fyllningen var det perfekt att ta en bit och njuta av. Man klarade sig bra på en bit för det gav en sån kraftig smak länge efteråt.
Denna fanns också med mint smak. Så nästa gång du unna dig något extra så köp den här sorten kan lova att du får njuta om du är en chokladfantast som mig.
Finns det någon choklad man borde prova, vilken är det isf ?


3 kommentarer:

  1. jag älskar dessa http://www.maraboupremium.fi/chokladgallery.php ...speciellt den med hallon smak! MUMS! Gisela

    SvaraRadera
  2. Kolla in sidan. Den med hallonsmak fick jag ju provsmak på Marta, och den var ju riktigt god. Men den mes sea salt & pekan verka intressant också!:)

    SvaraRadera
  3. den e också god...slinker alltför hastigt ner :) det värsta e att jag hittar inte den med hallon nånstans förutom minimani..det är oftast just de med fyllning som finns överallt.. Gisela

    SvaraRadera