lördag 2 april 2011

En syrlig tårta

Fick mitt i allt en förfrågan om en tårtbeställning igårkväll som skulle vara klar ikväll. Var inte sen att ta emot den, eftersom jag inte hade någonting inplanerat idag.
Gjorde några små inköp på kvällen för att sätta igång direkt idag på morgonen.
Eftersom jag fick fritt fram välja vad jag skulle göra blev det en av mina favoriter Rödvinbärsmoussetårta med en chokladspegel på.
Den behöver ju stå och stelna till sig så därför hade jag bråttom att sätta igång idag. Tårtan har en bit att färdas den skall ända ner till Kimito men den som väntar på något gott så..


4 kommentarer:

  1. Tårtan var underbart vacker och minst lika god!
    Ett stort tack från Kimito = )

    SvaraRadera
  2. Jättefin! Fick tipset av Tina att man kan beställa av dig så nu måste jag bara hitta på en anledning till att äta tårta! :)

    SvaraRadera
  3. Oj vad kul om ni gilla tårtan och att den klarade sig hela vägen ner!:)
    Anette jag gör nog annat än tårtor också!:)

    SvaraRadera
  4. Jo, jag ser att du kan göra allt det där som jag alltid önskat att jag skulle kunna men alltid misslyckas med när jag försöker...bra att veta var jag kan få tag på lyckade versioner! :)

    SvaraRadera