torsdag 31 mars 2011

Apelsinris

Har inte varit så aktiv här senaste dagarna. Men har inte heller riktigt kommit igång med bakningen ännu här hemma. Dessutom är frysarna fyllda med kött så det finns inte så mycket rum.
blev snål på apelsinris misstänker att jag ska gör en sats i helgen. Vissa kanske tycker det hör till julen. Men inte jag dessutom är ju apelsinerna riktigt goda nu just, bäst att ta tillfället i akt!:)


Snart närmar sig ju skolavslutningarna, fundera jag skulle testgöra några studentmössor i marsipan och se om dom blir som jag vill. Marsipan modelerandet skulle man behöva hålla på mer än vad man gör.. roligt bara man har bra motiv att göra!

2 kommentarer:

  1. Har du svart marsipan till skärmen? Annars skulle jag tro att jag har en del kvar..

    SvaraRadera
  2. Har nanting men he kan va torka måt skåda.

    SvaraRadera