tisdag 21 december 2010

Liten men effektiv

Här har det hänt en del. Har fått upp nya köksskåp och köket börjar se normalt ut igen.
Efter att ha haft allt som funnits i övre köksskåpen på bänken och golvet mitt i köket tycker jag det artar sig. Sakerna har hittat en plats i skåpet.
Med det samma alla skåp blev urtorkade rev jag till och städade ur ugnen nu tills det blir jul. En sak som är bra att ha för att rengöra ugnsglaset är lite vatten och en sockerbit eller flera. Fick bort knuggat allt smuts som sprättat på rutan med sockerbitar och lite vatten, effektivt minsann.
Så snart kan jag börja med lite julbakning.
Och har också fått mitt kylskåp som jag beställde. Det skall ställas på sin plats ikväll. Skall bli skönt med lite mera rum nu inför julen och allt!:)

2 kommentarer:

  1. Whaaaat?! Du sa int alls att ni har liiti renovering på gång tär... :) /Tanja

    SvaraRadera
  2. Nä he kan hend ja int sa. Får kom ut å si na jär hur e vart!:)

    SvaraRadera