måndag 15 juli 2013

Fynd till köket

u när det är sommar så är det ju fullt med loppis race och andra gårdsloppisar. Vilket jag tycker är skoj. Man kan hitta riktiga fynd emellanåt. För en dryg vecka sedan så fyndade jag en hel del.
Bland annat en brödspade som jag var riktigt nöjd med. Den var i gott skick såg oanvänd ut vilket jag tänkte ändra på.
Sen hittade jag lite ovanliga mördegs, ovanliga på så sätt att de var avlånga. Jag har inte sett några förut som varit likadana. Kanske det kan bli någon glassbåt vem vet vad jag tar och hittar på.
En mjölskopa i lite häftigare färg, denna var nog ny, mjölskopa är det vel inte går att använda till det mesta men jag kommer att ha den i mjölpåsen.
Har en likadan från förr men den är naturvit, väldigt praktisk!
Sist ett litet dricksglas som passar för de mindre.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar