lördag 28 augusti 2010

Sommarens godsaker.

Tänkte med första inlägget visa vad jag ha lagat under sommaren. Har bakat en hel del både till bröllop och fest. Sommaren har fört med sig många trevliga stunder.



Har fått vara med på tre bröllop under sommaren, så det är ju inte så dåligt med många glädjestunder..
Har själv haft förlovningskalas, så det har varit en del "ståkande".










Under semestern var vi till Åland och besökte en härlig glassbar, portionerna var stora och vackra. Glassen var italiensk och färska frukter, nötter, choklad, strössel allt man kunde önska sig fanns att välja på.


För jag och min sambo gillar glass i stora lass!:) Har också införskaffat oss en glassmaskin som ännu inte blivit prövad. Men snart skall jag nog sätta igång med produktionen.

Detta är ett axplock av några sakar jag har hållit på med i sommar.
Hösten är ju här så nu kommer mycket bär och andra odlade ting som ska skördas. Så här kommer nog snart ett inlägg på olika inläggningar och geler...

1 kommentar: